facebooktwitter-bird-logo-shape-in-a-squaregoogleinstagramribbontimeloginaddfamilycouple
  • Özge kayacık - 3.01.2024
    Bayıldık geldiğimiz en güzel villaydı muhteşem sorunsuz herşeyiyle süper 🌺
  • Lokman GÜN - 26.11.2023
    Öncelikle Villaya ulaşabilmek için özel araç ya da taksi olması gerekiyor, taksiler çok yüksek fiyatlara getiriyorlar. Villanın konumu yüksek ve çok ferah bir yerde. Etrafta yakın marketler var, çoğu market eve sipariş getiriyor ama fiyatları çok yüksek. Bazı zincir marketlerden uyguna sipariş verebilirsiniz Şok gibi marketler, ya da villaya giderken alışveriş yapabilirsiniz. Villayı çok beğendik. Villa sahibi Mustafa Bey çok ilgiliydi çok teşekkür ediyorum anlayışından dolayı çok teşekkür ediyoruz. Villanın olanakları çok güzeldi (açık havuz, ısıtmalı havuz,jakuzi,hamam,sauna,langırt) Sadece 2 eksik varki bunlarda giderilebilir bunlar şudur: Televizyon internete YouTube Netflixe vs. bağlanmıyor Tv nin yenilenmesi gerekiyor ve Jakuzi güneş sistemi ile çalıştığından hava kapalıyken jakuzide sıcak su yoktu ve genel olarak kullanamadık. Sonuç olarak biz villayı çok beğendik hepimizin eksiği vardır bunlar giderilir kısa sürede çünkü villa sahibi ve oğlu çok anlayışlı ve hemen probleme çözüm üreten kişiler. Ben çok teşekkür ediyorum ve kesinlikle villayı tavsiye ediyorum pişman olmayacaksınız.
  • Erdem Öztürk - 25.11.2023
    En başından en sonuna kadar çok memnun kaldık. Şehir gürültüsünden uzak çok sakin bit yer. Tam kafa dinlemelik. Ayrıca konum olarak her yere yakın. Hiç düşünmeden randevunuzu oluşturun ve tatilin keyfini çıkartın
  • Deniz Kartal - 21.11.2023
    Mustafa amca ilgili ve nezaketli bir insandı villa sahibi de anlayışlı ve olumlu bir insandı Sorun olduğunda arayıp çözebilecek insanlardı herhangi bir sorun yaşamadık ve iki katlı villa güzeldi bir kaç ufak şeyler var ama buraya yazılacak birşey değil halledilir şeyler memnuniyetle kiralama yapılabilir sorun olduğunda ulaşılabilir insanlar Kasım ayında olmamıza rağmen memnun kaldık
  • Murat KAYA - 21.11.2023
    Mesut bey çok ilgili davrandı, gecenin bir yarısı bile ufak bir sorun için kalkıp ilgilendi gerçekten teşekkür ediyoruz.
  • Özkan Uysal - 21.11.2023
    Evde yok yok, ziyaretçinin rahatı için her şey düşünülmüş. Evin içi, dışı insan neresini anlatacağını bilemiyor. Bol bol temiz hava ve sabah ayrı akşam ayrı mükemmellikte manzarası. Tatili sadece bahçede geçirdik, sadece uyumak için evin içine girdik diyebilirim. İki küçük çocuğumuz tatilde çok eğlendiler. Eğer biraz yerleşim yerinin dışında olmayı dert etmiyorsanız ki yerleşim yerinin dışında derken etrafında evler var ama market, kasap yürüme mesafesinde değil, onlara da araba ile 4-5 dakika da gidebiliyorsunuz. Ev sahibi çok ilgili birisiydi. Yandaki evler içi geleceği zaman bir ihtiyacınız var mı diye bile arayan birisi. Olumsuz bir şey yazmak gerekiyorsa (o da bizim için çok sıkıntı olmadı ama) evleri bulmak biraz süre aldı. Sonuç olarak yılda en az 3-4 kere 3 er 4 er günlük tatile giden birisi olarak en iyi tatillerim arasında ilk 3 e girer diyebilirim.
  • Kadircan aykır - 18.11.2023
    Nusret bey’in beyefendi kişiliği yardımseverliği için teşekkür ederiz gitmek isteyenler memnun kalıcaklardır tekrar görüşmek üzere
  • Osman Şahin - 18.11.2023
    Villa olarak güzel bir yer. Çevrede ortalama 1.5 km mesafede ihtiyaçlarınızı karşılayacağınız bakkal eczane vb yerler mevcut. Konum olarak yolları baya sıkıntılıydı. Onca yolun yorgunluğuyla tatil bitiyor. Yolla ilgili problemi olmayanlara tavsiye ederim.
  • Melek çavdar - 17.11.2023
    Villa nın konumu dekorasyonu temizliğini çok beğendik villa sahibinin ilgisi müvaziliği karşılaması çok iyiydi kendi evimde gibi hissettik yabancılık çekmedik çocuklarımız la güzel vakit geçirdik aşırı memnun kaldım gitmek isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum seneye tatil planım villa yorgun olacaktır çok teşekkür ederim.
  • Ela Rende - 14.11.2023
    2 gecelik kısa bir konaklamaydı. Çok memnun kaldık. Ev sahibi bize her konuda cok yardımcı oldu. Ev fotograflarda göründüğü gibiydi ve manzarası çok güzeldi. Bu villayı tercih ederseniz pişman olmazsınız. Herşey için teşekkür ederiz.
  • Eda nur doğan - 6.11.2023
    Ev fotoğraftakilerin aynısı. Aşırı memnun kaldık. Tertemizdi. Her türlü ihtiyacımız vardı. Tabak tencere çatal vs. Ütü, ütü masası. Biz çok memnun kaldık. Ev sahipleri çok tatlıydı. Birdaha gitmek isticeğim bi yer.
  • Sena yıldız - 6.11.2023
    Balayı için tercih ettik. Çok memnun kaldık. Kendi eviniz gibi hissediyorsunuz,villanın hiç bir eksiği yok herşey tertemiz miss gibi. Konumu olsun,manzarası olsun hepsi mükemmeldi. Villa sahipleri çok içten insanlardı. Nusret Beye herşey için teşekkür ederiz. Allah bol bol kazançlar nasip etsin inşallah🙏🏻😊
  • Fatih sahin - 4.11.2023
    Cok guzel bir tatil gecirdim cok begendim evide manzarasinida sadece havuz kenarinda su gideri yoktu oraya su gideri yapilirsa daha guzel olur mermer kaygan oldugu icin cocuklar icin tehlikeli oluyor su birikince onun disinda hersey guzeldi
  • Canan Canbakkal - 2.11.2023
    Kaş tatilimizin 3 günlük konaklama bölümünde kiraladığımız bu villa oldukça büyük. Kocaman bir bahçesi var. Villa içinde her şey düşünülmüş. Mutfak malzemelerinden eksik hiç bir şey yoktu. Bizi villa sahipleri karşıladılar. Mehmet ali bey ve Medine hanım oldukça konuksever insanlar😊 bize organik sebzeler ikram ettiler 🙏🏻 villa sessiz sakin ve kaşa ortalama 30 dk uzaklıkta oldukça güzel bir mekan. Konaklama düşüncesi olanlar gönül rahatlığıyla tercih edebilirler. 🌱🌸
  • ŞEYMANUR ÖZÇELİK - 1.11.2023
    Balayı için gittik çok çok memnun kaldık gerçekten temizdi her şey için teşekkür ederiz
  • KARŞILAŞTIR 0
  • GÖSTER
  • TEMİZLE
    Villacım Emlak Turizm İnşaat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi (Veri Sorumlusu) olarak; veri sorumlusu sistemlerimize yetkisiz kişi/kişiler tarafından erişilmesi suretiyle 12/04/2022 tarihinde veri ihlalinin gerçekleştiği, ihlalden etkilenen ilgili kişi grupları ve kişi sayısının henüz belirlenemediği, ihlalin kaynağı ve gerçekleşme yöntemine ilişkin araştırmaların devam ettiği, sorumlular hakkında aynı gün adli ve idari süreçlerin başlatıldığı hususlarını siz müşterilerimize (ilgililere) 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 12/5 maddesi uyarınca sorumluluklarımızın farkında olarak bildirmekteyiz.